Dne 24.10. probíhala Drakiáda v MŠ. Tvoření draků společně celé rodiny na téma „Není drak jako drak“. Kreativitě se meze nekladou, takže dráčci mohli mít různé tvary, mohli být vyrobené z různých materiálů a barevnost byla též ponechána na vlastní fantazii rodiny. Na tento slet se sešlo mnoho krásných dráčků, které byli vystaveny v prostorách MŠ. Proběhlo hlasování a vyhodnocení, do kterého se zapojili i rodiče, personál MŠ a také žáci ze ZŠ. Za každý dráček děti dostaly ocenění, které patří i rodičům za úžasné výtvory a skvělou spolupráci. Je to krásné a obdivující, když si rodiče najdou chvíli na společné tvoření s dětmi v tak hektické době. Všem veliký potlesk a poděkování. Děti byly nadšené, čišela z nich radost.
- KontaktyTelefon ZŠ: 487 876 112
 Mobil ZŠ + ŠD: 725 436 550
 Telefon MŠ: 487 876 232
 Mobil MŠ: 770 666 180
 Mobil LŠ: 777 006 391
 Školní jídelna: 487 876 232
 Platby: 721 652 838
 Ředitelka školy: 739 739 820
 Email: myskova.iveta@skolaokna.cz
 Číslo účtu: 162511882/0600
 Datová schránka: 3hvmfxa
 Další kontakty 
- Školní psycholog
- Zaměstnanci
- Podpora žáků
- Formuláře
- Dokumenty
- Malotřídky
- Projekty- • Prevence digitální propasti, Digitální učební pomůcky, 2022, Realizace investice 3.2.3. Národního plánu obnovy 
  
  
  
 • Projekt Škola s okny dokořán II je financován z OP JAK
  
 • Projekt Pomáháme školám k úspěchu
  
 • Projekt Podpora žáka s DMO je podpořen z Dotačního fondu Libereckého kraje
  
 • Projekt Specifická primární prevence je podpořen z Dotačního fondu Libereckého kraje
 • Projekt Učíme se venku je podpořen z Dotačního fondu Libereckého kraje
 • Projekt Odborná jazyková učebna reg. č. CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_075 /0009407 byl spolufinancován Evropskou unií
   - • Projekt Učíme se v terénu II  - • Dětský klub a příměstský tábor Okna byl spolufinancován Evropskou unií   - •Podpora inkluze,matematické a čtenářské gramotnosti   - • Partnerská škola nakladatelství Fraus 
   
 • Erasmus +
   
- Sponzoři
 
	 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			
